28 Kasım, 2012

Ev yapımı Muz, Ananas, Elma ve Kivi Reçeli :)

Vanilyalı ve tarçınlı muz reçeli yapmak kimin aklına gelir ki demeyin? Benim sevgili müşterim Pelin Hanım özellikle rica etti sipariş verirken. Kivi, ananas, elma ve muz reçeli hazırladık annemle. Annem reçel konusunda benden daha tecrübeli nede olsa, ondan yardım almadan bu kadar lezzetli olamazlardı. Ev yapımı tadında ve kalitesinde olmaları için, hiç bir katkı maddesi olmadan, gıda boyasız, taze meyvelerden yapıldılar. Organik diyemiyorum çünkü organik meyve bulmak çok zor. Ama marketlerde satılan reçellerden daha sağlıklı oldukları kesin :) Ambalajlarına gelirsek; yine kendi hazırladığım kavanoz etiketleri ile çok güzel birer hediye oldular. Tabi müşterimin sevdiklerine hediye etmeden önce tadına bakmak isteyeceğini düşündüğüm için tadımlık küçük kavanozlar da hazırladım. Pelin hanım da çok beğendi. Hatta kendisi bana hatıra niteliğinde küçük hediyeler gönderdi. Bu beni çok mutlu etti çünkü ben hatıralara çok önem veririm. Pelin hanımın gönderdiği kitap ayıraçlarını da her kullandığımda onu sevgiyle anacağım :)

Sevgilerimle..





























1 yorum:

Adsız dedi ki...

yaptığınız her şey gibi reçeller de nefis ve şirin görünüyor ama bence reçelleri nasıl yaptığınızı da anlatsaydınız çok güzel olurdu. biz de evde denerdik teşekkürler