21 Eylül, 2011

Neler yaptım? Ev yapımı böğürtlen ve yaban mersini reçeli

Geçen gün arazide çalışırken, çalılar arasından fışkırmış böğürtlen ve yaban mersinlerini toplamaya karar verdim. Sonuçta bir pet bardağı dolduracak kadar böğürtlen ve yaban mersini topladım.Çok azdı ama yinede reçel yapmaya karar verdim. Daha öncede çilek reçeli  yapmıştım ve çok beğenilerek yenmişti. Tarifini vermeme gerek yok. Çünkü amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok. Ben Dr. Oetker'in bir çok ürününü arkasında yazan tarifine göre yaparak hayatı kolaylaştırmaktan yanayım. Ve işte bu ürün işimizi kolaylaştırıyor. Reçel kıvamı veriyor ve sonuç mükemmel. Kavanoz için bebek maması kavanozları' nı kullandım. Annemlere kahvaltıya giderken götürdüm. Bir avuç meyveden reçel olurmu demeyin. Çok güzel oldu .)








Hiç yorum yok: